آمار مطالب

کل مطالب : 196
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 25
باردید دیروز : 101
بازدید هفته : 126
بازدید ماه : 579
بازدید سال : 3213
بازدید کلی : 7544

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخانه عمومی حاج ابراهیم مسعودی گوگانی و آدرس plgogan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : حمیدی راد نصراله زاده باقرپور
تاریخ : چهار شنبه 11 مرداد 1396
نظرات

 

سلام بر تو اى امام هشتم، اى فرزند پيامبر و على، اى پاره تن فاطمه اى جگر گوشه حضرت موسى بن جعفر، و اى امامى كه هر لحظه دل هاى ما به شوق ديدار حرم مطهّرت مى تپد، سلام بر تو اى على بن موسى الرضا، و سلام بر پدارن بزرگوارت و فرزندان پاك و معصومت.
فرارسيدن يازدهم ذى القعده سالروز ولادت هشتمين امام معصوم، خورشيد فروزان خراسان، مايه بركت و افتخار كشور ايران، محبوب دلهاى شيعيان، حضرت ابى الحسن على بن موسى الرضا عليه السلام را به همه مسلمانان جهان بالأخصّ شيعيان تبريك مى گوييم.

تعداد بازدید از این مطلب: 149
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نویسنده : حمیدی راد نصراله زاده باقرپور
تاریخ : چهار شنبه 11 مرداد 1396
نظرات

همزمان با ایام دهه کرامت؛

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد در تالار همایش‌های کوثر، جنب مسجد امام صادق(ع) واقع در میدان فلسطین تهران، برگزار خواهد شد.

در این مراسم که همزمان با ایام دهه کرامت و در آستانه سالروز میلاد حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) می‌شود، سیدرضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمشید جعفرپور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی و علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به همراه جمعی از مسئولان نهاد، فعالان فرهنگی و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی، حضور خواهند داشت.

در این مراسم برگزیدگان کشوری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی معرفی و تقدیر خواهند شد. همچنین تا پایان مرداد ماه، ۳۱ اختتامیه نیز در سطح استان ها  برای تقدیر از حضور گسترده مردم انجام خواهد شد که در آنها نیز از برگزیدگان استانی تقدیر می شود.

گفتنی است هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با معرفی ۶ عنوان کتاب در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگسال و با مشارکت ۶۳۱ هزار و ۵۲۶ نفر برگزار شد که نسبت دوره گذشته رشد ۲۶۰ درصدی را ثبت کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 142
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نویسنده : حمیدی راد نصراله زاده باقرپور
تاریخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396
نظرات

معرفی کتاب تن تن و سندباد 

 «تن‌تن و سندباد» نوشته محمد میرکیانی از معدود آثار قابل دفاع در حوزه کودکان و نوجوانان است که بیش از بیست‌وپنج سال پیش به رشته تحریر درآمد. نگارش این کتاب در آغاز دهه هفتاد واکنشی به تهاجم فرهنگی غربی‌ها بود که در آن سال‌ها روبه گسترش بود.

داستان این کتاب ازآنجا آغاز می‌شود که گروهی از قهرمان‌های داستان‌های غربی به رهبری تن‌تن- چهره معروف قصه‌های غربی که داستان‌های آن از اول برای باشکوه جلوه دادن استعمار اروپاییان به‌ویژه انگلیس منتشر شد- راهی سرزمین‌های مشرق زمین می‌شوند تا بتوانند با آن‌ها بجنگند و شکستشان بدهند. در این‌سوی ماجرا قهرمان‌های مشرق زمین به رهبری سندباد به مقابله با آن‌ها می‌روند و درنهایت سندباد  و یارانش موفق می‌شوند که می‌توانند آن‌ها را شکست دهند.           

ایده جالب نویسنده در نگارش داستانی که در آن قهرمانان غربی و شرقی رودرروی هم قرار می‌گیرند، بهانه‌ای برای معرفی برخی از قهرمانان فراموش‌شده شرقی است که در طی این سال‌ها به‌واسطه هجوم گسترده محصولات قهرمان محور غرب به ذهن کودکان و نوجوانان کشورهای دیگر، به دست فراموشی سپرده‌شده‌اند. قهرمانان محبوبی همچون سندباد، علی‌بابا، علاءالدین، غول چراغ جادو، پهلوان‌پنبه، نخودی و... که زمانی سازنده افسانه‌ها و قصه‌های شیرین و جذاب مشرق زمین بودند ولی حالا با حضور گسترده و همیشگی تن‌تن، سوپرمن، تارزان و... دیگر جایی در میان قهرمانان و شخصیت‌های محبوب کودکان و نوجوانان مشرق زمین ندارند.

هرچند که ماجراهای «تن‌تن و سندباد» در طول بیست‌وپنج سال گذشته بیش از یازده بار تجدید چاپ شد و کودکان بسیاری آن را خواندند، ولی به نظر می‌رسد ظرفیت‌های موجود در این کتاب بیش از این‌ها بود و آن‌گونه که باید به آن توجه نشد. شاید به همین خاطر باشد که حالا پس از گذشت سال‌ها و درزمانی که هجمه فرهنگی شخصیت‌ها و ابرقهرمان‌های غربی به اوج خود رسیده است، تقریظ مقام معظم رهبری بر این کتاب منتشرشده است. جایی که رهبر معظم انقلاب در ارتباط با این اثر نوشتند: «من هم همین قصّه را همیشه تعریف می‌کردم! حیف که خیلی‌ها آن را باور نداشتند. حالا خوب شد، شاهد از غیب رسید! راوی این حکایت که خود همه‌چیز را به چشم خود دیده، حکایت تن‌تن و سندباد را چاپ کرده است. حالا دیگر کار من آسان شد! همین بس است که نسخه‌ی این کتاب را به همه‌ی بچه‌ها بدهم...»

تعداد بازدید از این مطلب: 116
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


نویسنده : حمیدی راد نصراله زاده باقرپور
تاریخ : یک شنبه 1 مرداد 1396
نظرات

تعداد بازدید از این مطلب: 135
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نویسنده : حمیدی راد نصراله زاده باقرپور
تاریخ : یک شنبه 1 مرداد 1396
نظرات

ساعت کار کتابخانه عمومی حاج ابراهیم مسعودی گوگانی 

در 6ماهه اول سال 96

شنبه تا چهارشنبه :   7:30  صبح   الی   19  عصـــر

پنج شنبه ها :  7:30  صبح   الی 13  ظهــــر

تعداد بازدید از این مطلب: 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود